avation
avation
هوانوردی

آقاي قرائتي شهيد بابايي را الگوي جوانان اين دوره معرفي مي­كنند و تشويق مي­كنند خاطرات اين شهيد را بخوانند وي مي­گويد:

خدا شهيد بابايى را رحمت كند. ايشان دانشجو بود و در آمريكا درس مى‏خواند. سياست آمريكا اين بود كه يك بچه‏ى ايرانى را با يك بچه آمريكايى در يك اتاق بكنند. مى‏گفتند: براى اينكه زبان انگليسى را خوب ياد بگيرند، اين كار را مى‏كنيم. اما هدفشان اين بود كه فرهنگ ايرانى پيروز نشود. يك روز يكى از دوستان شهيد بابايى مى‏گفت: در اتاق شهيد بابايى رفتم و ديدم كه ايشان يك طناب بسته است و يك پارچه روى آن انداخته است. گفتم: چرا طناب بسته‏اى؟ گفت: اين آمريكايى به ديوار عكس‏هاى سكسى مى‏زند و شراب هم مى‏خورد. من هم نمى‏خواهم آن عكس‏ها را ببينم. ممكن است ديدن اين عكس‏ها در روح من تأثير بگذارد. من به خاطر همين با پارچه بين خودم و او را جدا كرده‏ام.

منبع:سایت نیروی هوایی



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین صادق زاده
ساعت19:33---3 آذر 1392
سلام



موضوع طناب وهم اطاقی را من ازخود شهید بابا ئی شنیدم ولی به شکل دیگر شهید گفت: من با یک دانشجوی خلبانی هم اطاق بودم وچون هرشب مست می کرد وسط اطاق وهمچنین وسط یخچال را باطناب نازک جداکردم ولی فایده نداشت زیرا اومست بود چیزی نمی فهمید ولی در باره زندگی با امریکائی زندگی کردن او می گفت : من بایک خانواده امریکائی بل اجبار زندگی می کردم که آنقدر بابائی دوست شده بودند تا قبل ازانقلاب برای بابائی نامه می فرستادند
ای کاش ذره ای میتوانستیم مثل او باشیم....


محمدحسین صادق زاده
ساعت9:20---16 آبان 1392
بسم تعا لی

باسلام وعرض ادب:درسایت رسمی شهید بابائی نظری ازشمادیدم که لازم دیدم شما رادعوت کنم ازوب بنده دیدن کنید ونظر بدهید موفق باشید.
پاسخ:چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 22 شهريور 1392برچسب:قرائتی درباره شهید بابایی,شهید بابایی,الگوی جوانان, توسط theosophy